donderdag 6 mei 2010

Welkom

Allereerst van harte welkom,
Ik heb zoals misschien gezien mijn blog over fretten verplaatst. De reden is dat ik gelijk al op mijn totale ruimte stuite. Ook kon ik niet veel naar eigen inzicht veranderen. Dat vond ik jammer. Omdat ik al langere tijd een acount heb bij google en dit goed te combineren is met Linux en dan ook nog eens zeer gemakkelijk werkt ben ik toch uiteindelijk hier terecht gekomen. Mijn blog zal dus hier verder gaan. Kijk ook eens op de pagina's straks, ik zal daar eens een aantal zaken over Linux en Model bouw laten zien.

Even een stukje uitleg, u ziet aan de rechter kant een blog archief, daarin kunt de losse onderdelen aanklikken. Het hoofd-blog is onder elkaar gezet vanaf de laatste post die ik gedaan heb. Dan vanuit de laatste, dus de meest recente post kunt u naar beneden scrollen om zo de gehele blog te lezen.

Ook hier een leuk linkje over een hermelijn die achter een konijn aan gaat als prooi. Mooi is om te zien hoe deze hermelijn van die bokkensprongen kan maken zoals de fretten van ons ook doen. En zeker ook aan het einde goed te zien wat de kracht is van zo'n hermelijn, hij blijft net zo lang aan het konijn vast hangen tot het konijn uitgeput op de grond stil licht. Dan zal het daarna toch als maaltijd eindigen voor de hermelijn.
Veel kijk plezier.



Met vriendelijke groet,
Rik Verhagen.

Geen opmerkingen: