zondag 6 juni 2010

Boekje gekocht

Toch ook maar even vermelden. Ik heb een boekje gekocht. ´Het frettenboek´ geschreven door Piet van Zalinge. Ik heb dit boek gekocht naar aanleiding van een door gestuurd stukje vanuit het forum waar ik ook lid van ben. Ik ben ook nog steeds bezig met het uitzoeken van de geschiedenis van de fret. Zo kwam ik dus gelijk op een zoektocht naar dit toch wel interesante boekje. Ik heb het isbn nr gevraagd en dan ook gelijk weer gekregen. Esther, nog veel dank hiervoor. Ik moet idd zeggen nu ik het boekje voor de helft gelezen heb dat dit een zeer waardevol boekje is. Het blijkt dat er meerdere drukken zijn. Ik weet niet of daar verschil in zit maar ik heb dus de derde druk met isbn nr. 90-802298-3-0 Het is geschreven in een luchtige stijl boordevol info. Ik had dit boekje toch graag eerder in bezit gehad. Het gaat dan ook best diep in op de opvoeding en verzorgin van de fret, ook de meeste ziekte staan er in beschreven in een door mij verstaanbare taal. Ook heel fijn dus. Een aanrader voor iedereen. Ik zal de inhoud niet hier plaatsen wegen auteursrechten maar een plaatje van de kaft zal wel mogen denk ik. Zie het maar als een stukje positieve reklame voor het boekje.

Mocht u het willen aanschaffen, ik heb het gekocht op marktplaats voor 5 euro ex verzend kosten, komt neer op 6,24 euro totaal. Ik denk niet verkeerd, toch?

Geen opmerkingen: