zaterdag 3 juli 2010

Ken je dat, heb je van die boodschappen die elke keer hebt omdat ze zo goed bevallen zijn ze uit het asortiment. De winkel waar ik mijn spullen en dus ook het eten en lekkers voor mijn fretjes aanschaf heeft moeite met de leveranciers. Die leveren niet uit wat belangrijk is. Niet alleen vervelend voor de winkel, maar zeker ook voor de klant. Een aantal keren te horen gekregen op zaterdag dat op woensdag de nieuwe levering binnen zou komen die is besteld, maar je raad het al, voor niets mijn gang naar de winkel gemaakt. En de winkelier weet ook niet meer hoe te reageren. En geeft het verlossende antwoord. Het komt niet meer omdat wij niets meer bestellen bij deze leverancier en dus veranderen we van assortiment. Ik had altijd stukjes gedroogde kip. Geprobeerd via een tip van het forum waar ik altijd op actief ben. En voor de fretjes een groot feest.
Nu heeft deze winkel de betreffende gedroogde stukjes kippenvlees dus niet meer maar hele gedroogde kipfiletjes.... Jawel ik moet er wel wat voor doen, 10 minuten snijden om ook daar van die mooie reepjes te krijgen en gelukkig een stukje laten proberen, je raad het al. Groot feest.
Omdat ik hier toch zeer enthousiast over ben wil ik dit toch even delen.

Zie deze foto´s en oordeel zelf..


De verpakking, kan je in ieder geval zien over welke het gaat.



Dan de inhoud, deze bestaat dus gewoon uit 100% kip... Zie bovenste blok en dan zou het gedroogde vlees bestaan uit eiwit, celstof, ruw vet, ruwe as, vocht. Daar zit dus niets in wat ze niet mogen hebben.


Hun filosofie aldus de achterkant.



Dan natuurlijk de inhoud. Dit is natuurlijk voor ons als consument het belangrijkste. Dus boven de kipfilet. En onder al in stukjes gesneden. Wel zorgen voor een scherp mes natuurlijk en mooi gelijkmatig kunnen snijden helpt wel. Maar dan heb je ook wat.... Er zit dus wel heel veel meer in dan de variant die in kleine reepjes is voor de kat. En dus ook veel goedkoper uiteindelijk. En daar word je toch weer blij van.

2 opmerkingen:

lool zei

je kan ook gewoon een schaar gebruiken... ;)

Rik Verhagen zei

Ja dat zou kunnen, maar omdat het met een schaar te grof gaat, zou ik toch willen aangeven dat je makkelijker een goed en scherp mes zou moeten gebruiken. Het vlees is ongeveer 5mm tot 8mm dik. Met de schaar word het een zooitje.