vrijdag 2 juli 2010

laatste keer buis

Tja, kon het gewoon niet laten, Kito heeft steeds minder moeite met de buis. Zeker nu deze ook in de kartonnendoos geklemd zit. Hij gaat vanuit de binnenzijde van de doos de tunnel door om maar zo te schrijven. Het leuke hiervan is dat hij dus geen haast heeft om erdoor heen te gaan. En dat geeft gewoon leuke taferelen om naar te kijken. Als hij dan in de buis ziet zie je dus niets, maar als hij beweegt.... heb je net een soort mechanische worm. Dus ook hier nog maar eens een filmpje van gemaakt.




Ook flink minder nieuws maar zoals de meeste wel weten ben ik natuurlijk positief ingesteld. Gisteren een ongelukje met Kajira en een dochter. Dochter ging door het felle klimgedrag op een pootje staan van Kajira. Gisteren natuurlijk altijd laat op de avond. En ik natuurlijk alles flink controleren. Maar ja, op eerste gezicht niets te zien. Maar even laten lopen. En ja hoor, ze hinkeld. Na 5 minuten was het teentje flink gezwollen en heb ik, wat ik nooit zo maar zou doen iemand gebeld, helemaal overstuur zeg maar. Gelukkig, nam ze het goed op en ga ik morgen naar de dieren arts. Denk dat er een teentje gebroken is en moet dan wel verzorgt worden lijkt mij. Maar weet niet hoe.... Ach het is maar anderhalf uur rijden en dan natuurlijk weer terug..... En dat in deze warmte. Gelukkig heb ik een airco in de auto en een goede caddy waar ze in mogen. Staan ze iig even lekker koel in de auto waar de airco aan staat. Ben er zeker van dat straks met de goede verzorging van de kliniek de langstraat wel goed gaat komen. En Ilse Bedankt dat je het zo goed opneemt....

Geen opmerkingen: